Zgârieturi

Îmi spunea cineva să am grijă deoarece graba strică treaba. Într-o astfel de grabă, azi m-am ales cu o zgârietură pe obrazul drept. Curățam ceva și…când dau cu ochii de oglindă, zăresc că am o linie roz spre roșie pe obraz. No, da’ oare ce-am făcut? Să mă fi murdărit de pix sau de cariocă? Dau să îmi curăț pata și văd că nu merge. No…asta nu-i de bine. Ce-am făcut?  Îmi trece prin minte că poate m-am zgâriat. Ia să pun eu puțin spirt. Caut sticla magică, o deschid și când îmi trec cu vata îmbibată cu spirt peste obraz,  îmi dau seama că ustură. Rău. Auuu, cu ce m-am zgâriat?  Dau prima data peste zgârietură, ustură. Aștept puțin și mai dau o dată. Tot ustură. Dau a treia oară și hm, nu-i atât de rău.  Pe urmă nu am mai simțit nimic.  Am rămas cu zgârietura, care e dezinfectată și cu o întrebare: cu ce m-oi fi zgâriat fără să-mi dau seama?
Nu-mi venise nimic în minte.

La fel se întâmplă și cu oamenii din viața noastră. Uneori, fără să vrem sau să conștientizăm, le facem niște zgârieturi, dar nu pe față, ci în inimă. Mai mari sau mai mici. Dar indiferent de mărimea lor, ele dor. Foarte tare.
Poate ți s-a întâmplat chiar și ție să rămâi cu zgârieturi sau răni adânci în inimă, făcute cu sau fără intenție de către persoanele din viața de la care poate nici nu te-ai fi așteptat.
Și tot ce poți să faci e să îți dezinfectezi rănile și să fii mai atent data viitoare. Și prin niște zgârieturi, oamenii își pierd încrederea în cei din jurul lor. Dar Singurul în care nu vei avea motive să îți pierzi încrederea este Dumnezeu, pentru că El nu te va răni niciodată, din contră, El îți va lega rănile făcute de ceilalți din jurul tău.
Și îți va arăta de fiecare dată cât de mult te iubește. 🙂

Sursă fotografie: https://www.pinterest.com

4 thoughts on “Zgârieturi

  1. Ce comparație reușită! Ar trebui să fim foarte atenți la ce facem și spunem, pentru că unele răni nu trec, doar se cicatrizează și rămân mereu acolo, in inima noastră. Sa-ti treacă repede zgârietura și de altele nici sa nu mai ai parte, defel :*

    Liked by 1 person

    1. Mulțumesc! :*
      Cum ai spus și tu, trebuie să fim foarte atenți la ce facem și spunem…uneori e suficient pentru o persoană să primească un singur cuvânt răutăcios pe lângă întregul munte de astfel de cuvinte pe care îl are în spatele său și astfel să ajungă la pământ.
      O seară frumoasă îți doresc! :*

      Liked by 1 person

Leave a Reply

