Gânduri pe note…muzicale(15)

De ceva zile această melodie este pe “replay” în mintea și în inima mea, oriunde sunt(acasă, la școală, pe stradă) și de fiecare dată când o ascult și o fredonez îmi dau seama tot mai mult de ce Dumnezeu minunat avem care, așa cum spun și versurile “Domnul a fost, Domnul va fi,
Domnul meu veșnic va domni!” și El este viu în veci de veci!

Nu știu care este planul lui Dumnezeu cu privire la viața mea, dar știu că El ține viitorul meu în Mâinile Sale!


Versuri în română:

Nu sunt în stare să-nțeleg
Al Dumnezeului plan drept
Dar știu că sus la dreapta Lui
Stă Iisus Salvatorul.

Îl cred pe El și-al Său Cuvânt
Iisus muri să fiu eu sfânt
Vreau inima să-i dăruiesc
Lui Iisus Salvatorul.

Bridge:
El Și-a lăsat al Său loc sfânt
Să vină aici jos pe pământ
Răspunsu-i simplu, l-am găsit
În Iisus Salvatorul

Refren:
El este viu, El m-a iubit
De-a pururi stânca mea va fi,
Domnul a fost, Domnul va fi,
Domnul meu veșnic va domni!

Trăind murind aș vrea să-ți spun
De Dumnezeul Sfânt și Bun
Cel ce trăiește-n veșnicii
Muri să mă salveze.

6 thoughts on “Gânduri pe note…muzicale(15)

    1. Și ce este și mai frumos, este că Dumnezeul despre care versurile vorbesc este de infinit de multe ori mai minunat și plin de iubire! ♥
      Mulțumesc, asemenea! 🙂

      Like

Leave a Reply

