Gânduri pe note…muzicale(16)

Recunosc! Prima dată când am văzut cum se numește această melodie m-am gândit că poate este o melodie de nuntă. Ei, după ce am ascultat primele patru versuri, ipoteza mea stătea să se dărâme, iar când am ajuns la refren toate dubiile au fost scoase din ecuație. 

Te iubesc, Doamne!


Versuri:

Poate oricine să vină să spună
Că viața cu Tine nu-i deloc una bună
Dar știu ce-am ales și vreau să merg până la capăt cu Tine.
Prea multe religii și prea multe doctrine
Toate sunt lipsite parcă uneori de Tine
Tu nu stai în piatră, nici în lemn, nici în aur, ci în inimi.

Refren:
În inima mea, stai în inima mea
Și Te iubesc (da, Te iubesc),
Doamne știi ce mult, știi ce mult Te iubesc.

Da, Te iubesc și mă bucur de Tine
Doamne, zilnic mă îndrept spre viața ce vine
Și știu chiar de e greu orice-ar fi va fi bine, o, da
Ești Dumnezeu și ca Tine nu-i nimeni
Când eu cad mă ridici ești alături de mine
Nu mă lași, mă iubești și mă ții lângă Tine zi de zi.

4 thoughts on “Gânduri pe note…muzicale(16)

  1. La fel spun și eu. Credeam că este reclamă de Youtube, dar e chiar Adi Gliga. 😀
    Chiar zilele trecute ascultam pe Francis Chan vorbind folosind expresia asta “I am in love with God” și chestia asta pare o nebunie în ochii lumii. Ce mult înseamnă să fie un adevăr trăit, să cunoaștem cu adevărat pe Dumnezeu…!

    Liked by 1 person

    1. Nu doar în ochii lumii pare o nebunie. La expresia “I am in love with God” chiar și unele persoane “pocăite” fac niște ochi cât cepele. >.<
      Dar ce frumos este să fim nebuni pentru lume, dar îndrăgostiți de Dumnezeu! ♥

      Liked by 1 person

Leave a Reply

