Singură? Cine a spus?

În viața ta vei întâlni oameni și oameni. Ei vor fi în viața ta hotărâți de Dumnezeu pentru o perioadă, unii mai mult, alții mai puțin… Și nu de puține ori vei fi dezamăgit de cei pe care îi credeai aproape.

Ea. Își punea încrederea în prietenii ei, uitând că de fapt Singurul în care trebuie să aibă încredere este Dumnezeu.

Credea că va avea pe umărul cui să plângă atunci când avea vreo problemă sau nu era “în apele ei”, iar în acele momente se gândea la prietenii ei. Dar prietenii ei i-au demonstrat că prea puțin le pasă, că ei sunt acolo doar pentru ca ea să fie aproape de ei în momentelor lor critice, dar nu și viceversa.438cd49fa02db8e3ec93985c16c95140

De ce, Doamne? De ce nimeni nu este alături de mine? De ce sunt singură? De ce?!?
O voce caldă și blândă i-a șoptit, printre suspinele lacrimilor sale:
Cine a spus că ești singură? Ai uitat? Eu am fost mereu aici, chiar lângă tine… Dar nu m-ai observat… Fiica Mea, știi prea bine că te iubesc… Ei, cei din jurul tău, sunt oameni. Oamenii greșesc, iar asta e în firea lor.  Dar eu, Tatăl tău sunt mereu aici. Cheamă-Mă și voi veni!

Și a simțit cum Cineva i-a șters lacrimile care i se prelungeau pe obrajii ei pali. Cu ochii închiși, colțul buzelor i se ridică, rostind:

Mulțumesc, Doamne! Mulțumesc, Tată! Îți mulțumesc că mereu ai fost lângă mine, chiar dacă eu am uitat de Tine. Îți mulțumesc că ești un prieten adevărat….

Sursă fotografie: https://www.pinterest.com/

2 thoughts on “Singură? Cine a spus?

Leave a Reply

