Leapșa

Am fost nominalizată de Blogănstein la “The Liebster Award” și îi mulțumesc că s-a gândit și la mine (și îmi cer scuze că fac asta cu întârziere :o3).

liebster-awardSă trecem la treabă!

  1. De ce blog?
    Ideea de a-mi face blog a venit în urma unei descurajări urmată de o încurajare. Descurajată de o persoană, încurajată de altă persoană. Poate la început am văzut blogul ca o formă de “răzbunare”, să îi pot dovedi acelei persoane care m-a descurajat că și eu pot să postez pe această platformă. Cu timpul, a devenit un loc unde să-L pot reprezenta pe Dumnezeu, Tatăl meu.
  2. Cartea sau filmul?
    Și-și. Îmi place să citesc dar dacă am posibilitatea să văd filmul inspirat după carte, e perfect!
  3. Dacă l-ai întâlni pe Dumnezeu și ar trebui să-i spui doar un cuvânt, care ar fi acela?
    Hmm…eu zic că-i pleonasm. Dacă aș fi în situația de mai sus, n-aș putea să-I spun decât un singur cuvânt: “MULȚUMESC!”
    Dar, slavă Domnului, nu trebuie să aștept un moment-minune ca să se întâmple asta, pentru că pot să-I spun lui Dumnezeu orice, oricând, oriunde! Pe El Îl întâlnesc mereu, în rugăciune și în citirea Cuvântului Său, Biblia! ^_^
  4. Banii sau fericirea?
    Fericireaaaaa
  5. Cea mai faină amintire pe care o ai?
    Cea de vacanța aceasta, când am fost în tabăra MIA ca și ajutor de consilieră; am cunoscut oameni minunați de la care am avut foarte multe de învățat.
  6. Ce ți-ai cumpărat/cumpăra din primii bani câștigați?
     Jurnale, de-alea drăguțe de la Ellie Claire.
  7. Pe cine ai avut o invidie mare-mare?
    Invidie mare-mare nu cred că am avut pe cineva…dar am fost invidioasă pe unii oameni. Mi-a trecut.
  8. Mâncarea de care nu te-ai sătura niciodată?
    Pepenele verde poate intra aici? 😀
  9. Citatul tău preferat.
    “Domnul i S-a arătat de departe, zicându-i:«Te iubesc cu o iubire veşnică; de aceea Îmi păstrez îndurarea faţă de tine!” (Ieremia 31:3 NTLR)
  10. De ce le-ai spune oamenilor să-și facă blog?
    Nu știi niciodată pe cine poți încuraja prin gândurile tale așternute pe blog. 🙂
  11. La ce te-ai uita la televizor fără oprire?
    Nu prea mă uit la televizor, nu găsesc nimic interesant. Deci n-aș avea la ce să mă uit fără oprire.

Și acum, întrebările mele, invitând pe oricine vrea să preia leapșa:

  1. Ce te-a atras la scris?
  2. Dacă viața ta ar fi o carte, cum s-ar numi aceasta?
  3. Care este scopul tău în viață?
  4. Când te-ai simțit ultima dată copil?
  5. Ce lucru ai face în fiecare zi dacă ai putea?
  6. Ce le-ai spune azi oamenilor dacă ai ști că mai ai puțin de trăit?
  7. Ce lucruri simple te fac să zâmbești?
  8. Cine este Dumnezeu pentru tine? (această întrebare am luat-o de la April)
  9. Cum te vezi peste 10 ani?
  10. Cine sau ce te-a motivat cel mai mult în ceea ce faci?
  11. Pentru tine, fericirea este …………… ?
Leave a Reply

