Norocoasă? Nu. Binecuvântată.

Mi-e dor. Mi-a fost dor. Să deschid agenda și să scriu, să dau frâu liber gândurilor ce de atâtea ori îmi inundă inima și mintea. Să scriu despre cât de fericită și binecuvântată sunt, dar aș face acest lucru cu egoism, ținând cont că atât de mulți oameni pleacă din această lume cu resentimente, fără niciun gram de speranță și fără să fi cunoscut dragostea adevărată, care salvează. Fără speranța că există viață după moarte. În Rai sau Iad. Speranța că se vor reîntâlni cu cei dragi în Cer și că vor fi (după o lungă așteptare) în brațele Celui ce i-a iubit atât de mult încât Și-a dat viața pentru ei. 

Să scriu despre cât de binecuvântată sunt, dar vai, nu mi-ar ajunge o viață întreagă să scriu mulțumindu-I lui Dumnezeu pentru TOT ce mi-a dat!

Dar cu toate acestea, nu pot decât să urlu în gura mare:

Sunt binecuvântată!!!0897

4 thoughts on “Norocoasă? Nu. Binecuvântată.

Leave a Reply

