Draga mea, ce-ți dorești?

Draga mea,

Ai ajuns la o vârstă frumoasă, ești o domnișoară minunată, dar totuși, este ceva care te frământă… Aproape toate fetele din jurul tău se găsesc la brațul vreunui „Făt-Frumos”, numai tu ești singură în stația de tramvai tremurând din cauza frigului năpraznic, frig ce a dat buzna și în inima ta cu întrebări îndoielnice: „Ce este greșit la mine?”, „Ce are alta și nu am eu?”, „Oare mă va iubi și pe mine vreun băiat?”08363

Draga mea, spune-mi, ce-ți dorești? După ce tânjește sufletul tău? După o relație călătoare, „o iubire de-o iarnă”? Iubire? Care iubire? O „iubire” egoistă într-o relație și mai egoistă în care se intră doar de plictiseală pentru a vă umple timpul liber?

Încredințează-ți inima în mâinile Celui ce a scris și scrie cele mai frumoase povești de dragoste. El va ști în mâinile cărui tânăr să așeze inima ta sensibilă. EL știe.
Lasă-te cucerită de Dumnezeu, apoi lasă-te cucerită de alesul lui Dumnezeu pentru tine.

4 thoughts on “Draga mea, ce-ți dorești?

Leave a Reply

