Aleargă în brațele lui Dumnezeu!

e274b731e8fc6a238425673d65e3296498
sursa aici

Fiica Mea,

Ia o pauză. Respiră adânc și oprește-te.  Nu o lua în direcția aceea. Nu te grăbi să alergi în brațele lui, din moment ce nu ai alergat în brațele Mele care au fost și sunt deschise pentru tine 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Fii înțeleaptă. Ți-am dat înțelepciune, folosește-o. 

Ai încredere în Mine. Știu că îți pare greu sau crezi că am uitat de tine, dar Eu sunt Acela care ți-a scris povestea de dragoste în cel mai mic detaliu, iar ceea ce trebuie tu să faci este să te încrezi pe deplin în Mine. Toate căile și planurile Mele pentru tine sunt bune. 

Dacă vrei să cunoști dragostea adevărată, aleargă mai întâi în brațele Mele care au stat pironite pe cruce pentru tine ca tu să fii salvată și să Mă cunoști. 

Cu dragoste,
Tatăl tău.

2 thoughts on “Aleargă în brațele lui Dumnezeu!

Leave a Reply

