Draga mea Daria,

Așa cum ți-am mai spus, n-ai idee ce binecuvântare ești tu pentru mine! N-am cuvinte să îi mulțumesc Tăticului pentru felul extraordinar în care a făcut astfel încât să ne cunoaștem și să petrecem mereu un timp de calitate împreună. 

Draga mea, de la tine am învățat că e bine să ai un gram (sau mai multe) de nebunie spontaneitate. Și ce dacă nu avem hârtii pentru brioșe și toate ingredientele necesare? La cină avem desert! Brioșe!

Tot de la tine am învățat că dragostea cu porția nu se dă; ori o dai pe toată, ori nu… iar tu ești cea care iubește cu totul!

Am râs împreună de ne-am prăpădit, am plâns împreună cu gândul la…cum va lucra Dumnezeu în viața fiecăreia, am făcut brioșe împreună :>, am jucat, ne-am rugat împreună, am slujit împreună și de abiaaaaaaa aștept să văd ce mai are Dumnezeu pregătit pentru noi!

Plină de sensibilitate, tu, copil dulce ai reușit să mă emoționezi tare-tare cu scrisoarea ta și cadoul tău de nuntă pentru mine. Și da. Promit

Promit că atunci când mă voi mărita, cadoul tău va avea un loc special în căsuța mea, cadou făcut cu atâta dragoste, iar soțul meu va cunoaște povestea din spatele acestui goblen (nu mă voi putea ține de această promisiune în cazul în care mă va chema Tăticul Acasă până atunci sau dacă El ne va chema pe toți copiii Săi Acasă).

Scumpa mea, aș veni cu bac-ul la tine, dar nu am legătura bună, că vezi tu, prin Vad trece Crișul Repede și ăsta n-a vrut să ajungă până la Târgoviște. Da’ nu-i bai. Vin eu cu trenul. No’, îs bihoreancă, nu? 

Te iubesc măi, fată dragă!

P.S. Cât de curând voi căuta un geam mat pentru frumusețea asta. 13077187_835936099845571_1368161486_nrrr

P.P.S. Alunele au fost delicioase; ce-i drept, cam creează dependență.

Leave a Reply

